اشتغالزایی معادن استان مرکزی

اشتغالزایی معادن استان مرکزی

تاریخ 1398/01/26 تعداد بازدید 1926
کپی آدرس این مطلب
اشتغالزایی معادن استان مرکزی

دنیای معدن - پارسال 311 فرصت شغلی جدید در معادن استان مرکزی ایجاد شد.

 به گزارش دنیای معدن؛ معاون امور معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 311 فرصت شغلی جدید پارسال در معادن نقاط مختلف استان مرکزی ایجاد شد.

بسارده افزود: سال گذشته بیش از 570 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در استان مرکزی وصول شد که نسبت به سال 96 رشد قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در معادن استان مرکزی در سال گذشته نیز بیش از 515 میلیارد ریال برآورد می شود.
معاون امور معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 59 پروانه اکتشاف معدنی جدید و 49 گواهی کشف نیز پارسال در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شد و شمار پروانه های بهره برداری معدنی صادره و تمدید شده نیز در این مدت 39 فقره بوده است.

معاون امور معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ذخیره قطعی معادن استان مرکزی در سال جاری حدود 25 میلیون تن و ظرفیت اسمی معادن نیز بیش از یک میلیون 328 هزار تن ارزیابی می شود.

بسارده اضافه کرد: 35 نوع ماده معدنی در استان مرکزی تولید می شود که مهمترین آن مس، سرب، روی، طلا، فلدسپات، سنگ آهن، آهک، سولفات سدیم، سنگ لاشه و تراورتن است.

وی تصریح کرد: معادن کانون محوری در حوزه کسب و کار و درآمدزایی و پیشبرد امور توسعه پایدار است که باید سهم آن در حوزه تولید و بالابردن درآمد ناخالص ملی به خوبی دیده شود.

سه هزار و 911 نیروی کار در 530 معدن استان مرکزی فعالیت دارند.

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک