برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، اقدامی بی سابقه است

برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، اقدامی بی سابقه است

تاریخ 1398/04/29 تعداد بازدید 1555
کپی آدرس این مطلب
برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، اقدامی بی سابقه است

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید را اقدامی بی سابقه دانسته که تاکنون در هیچ حوزه ای اتفاق نیفتاده است.

صادق نجفی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با بیان این مطلب، افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به رونق تولید و داخلی سازی، وزیر صمت نیز الگویی را در وزارتخانه مطرح کردند تا نیازمندی‌های داخلی را به‌خصوص در این شرایط تحریم برای دانشگاه‌ها، نخبه‌ها، کارآفرینان و تولیدکنندگان معرفی کنیم که آن‌ها بیایند داخلی‌سازی کنند.
وی با اشاره به اینکه این موضوع تاکنون در هیچ حوزه‌ای اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها برای داخلی‌سازی قطعات و ملزومات مورد نیاز در پتروشیمی، معدن، فولاد و خودروسازی ضرورت داشت تا به خودکفایی برسیم.
مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگان نیازهایشان را نشان خواهند داد تا قطعه سازان و سازندگان آن‌ها را تأمین کنند، گفت: برخی نیازها مربوط به مواد اولیه و برخی نیازها در خصوص قالب‌سازی است، برخی نیازهای الکترونیکی هم هست که استارت آپ‌ها انجام خواهند داد.
نجفی در پایان گام برداشتن در راستای خودکفایی و داخلی‌سازی نیازمندی‌ها را یک وظیفه جهادی دانست و افزود: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید به خصوص در این شرایط تحریم، در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکند.

منبع: شاتا 

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک