نماینده پارک فناوری پردیس به عنوان رییس جدید شاخه غرب آسیا و شمال آفریقا IASP انتخاب شد

نماینده پارک فناوری پردیس به عنوان رییس جدید شاخه غرب آسیا و شمال آفریقا IASP انتخاب شد

تاریخ 1400/03/31 تعداد بازدید 3656
کپی آدرس این مطلب
نماینده پارک فناوری پردیس به عنوان رییس جدید شاخه غرب آسیا و شمال آفریقا IASP انتخاب شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس به عنوان رییس جدید انجمن جهانی پارک های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا انتخاب شد.

 به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پیرو فراخوان در میان پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، جهت انتخاب ریاست جدید این منطقه، با توجه به نظرات و آرای گردآوری شده، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطاات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس با اکثریت آرا به عنوان نماینده این منطقه در هیأت مدیران بین‌المللی انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) برای ۲ سال آینده برگزیده شد.
گفتنی است رییس قبلی این انجمن خانم لامیا بن مخلوف بوده است.
انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری در سال 1984 تاسیس شده است و در حال حاضر مقر اصلی انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری در مالاگا اسپانیا مستقر است.
این انجمن 6 زیر شاخه شامل آسیا و اقیانوسیه، غرب آسیا و شمال آفریقا، آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی و اروپا دارد و ایران در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا با 350 عضو و 115هزار شرکت فناورانه در 75 کشور حضور دارد.
لازم به ذکر است، ماموریت این انجمن ایجاد شبکه جهانی بین پارک های علمی و مناطق نوآوری به منظور رشد، بین المللی سازی و اثربخشی اعضا است.
همچنین از جمله فعالیت های این انجمن می توان به ایجاد شبکه‌ای فعال از مدیران پارک های علمی، فناوری و تحقیقاتی، نوآوری ها و سایر زمینه های نوآوری، ایجاد و افزایش فرصتهای شغلی جدید برای اعضا و شرکتهای آنها اشاره کرد.
برندینگ و افزایش ارتباطات جهانی اعضا، معرفی پارک ها در مجامع و نهادهای بین المللی، کمک به توسعه پارک های جدید و مناطق نوآوری از دیگر فعالیت های این انجمن است.


نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک