درخت خورشیدی» مخترع ا راکی ثبت ر سمی شد

درخت خورشیدی» مخترع ا راکی ثبت ر سمی شد

تاریخ 1397/10/02 تعداد بازدید 1336
کپی آدرس این مطلب
درخت خورشیدی»   مخترع ا راکی ثبت ر سمی شد

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک با بیان اینکه «درخت خورشیدی» ثبت ر سمی شد، گفت: پی از رونمایی از این پروژه، استان های مرکزی، سیستان و بلوچستان و قم خواهان خرید برای اماکن عمومی، پارک ها و فضای سبز شده اند.

 سرپوش علمی - ابوالفضل حاجی‌زاده اقدم در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به طراحی درخت خورشیدی چند منظوره اظهار داشت: در مورد موضوع تجاری‌سازی این پروژه، کارهای بسیار خوبی از جمله با ‌ثبت اختراع آن انجام داده‌ا‌یم.
‌وی با بیان اینکه درخت خورشیدی چند منظوره در پارک علم‌وفناوری استان مرکزی ثبت شد، افزود:‌ پی از رونمایی از این پروژه، ‌استان‌های مرکزی، ‌سیستان و بلوچستان و ‌قم ‌خواهان خرید برای اماکن عمومی، پارک‌ها و فضای سبز شده‌اند.
عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک با بیان اینکه متاسفانه هنوز ‌فرهنگ‌سازی استفاده از این محصول ‌صورت نگرفته است، تصریح کرد: ‌این محصول بدون اتصال به هیچ‌گونه شبکه برقی، قابلیت ‌تامین روشنایی ‌‌را دارند.
مخترع درخت خورشیدی و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک با بیان اینکه در این طرح سعی کرده‌ایم ‌تلفیق هنر و تکنولوژی ‌را با هم درآمیزیم، ‌اضافه کرد: در مکان‌هایی ‌که دسترسی به برق نیست می‌توان از این درخت ‌استفاده کرد.
وی با بیان اینکه این طرح فاقد هرگونه آلایندگی است، گفت: ‌می‌توانیم از این درخت برای تامین روشنایی معابر بهره‌گیری کنیم.

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک