هدف ما تلاش در راه توسعه اکتشافات معدنی است

هدف ما تلاش در راه توسعه اکتشافات معدنی است

تاریخ 1399/09/12 تعداد بازدید 1458
کپی آدرس این مطلب
هدف ما تلاش در راه توسعه اکتشافات معدنی است

مدیر عامل شرکت «کانساران بینالود» از اعضای پارک فناوری پردیس، گفت:

«علی دلیر»، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان «کانساران بینالود» از اعضای پارک فناوری پردیس، تلاش در راه تعالی و توسعه اکتشافات معدن و صنایع معدنی را از اهداف شرکتش معرفی کرد.

به گزارش روایط عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علی دلیر» مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان «کانساران بینالود» از اعضای این مجموعه ضمن اعلام این خبر درباره شروع فعالیتش اظهار کرد: شرکت ما در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکت‌های برتر در حوزه تحقیقات و آنالیز مواد معدنی در کشور شناخته می‌شود، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش است که به صورت پویا در توسعه و تعالی در زمینه اکتشاف معدن و صنایع معدنی ایفای نقش کند.

او ادامه داد: ما با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی مانند توسعه و بالابردن تنوع خدمات تحقیقاتی و فناوری‌های نوین در حوزه آنالیز انواع مواد معدنی گام بر می‌داریم.

دلیر بیان کرد: در حال حاضر ما با اشتغال بیش از ۳۰ نفر کارشناس و متخصص به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه تحقیقات و آنالیز انواع مواد معدنی در یک تراز پیشرو مشغول به فعالیت هستیم.

مدیر عامل شرکت دانشبنیان گفت: انتخاب صحیح نوع آنالیز و انجام آزمایش‌هایی با استاندارد‌های بین‌المللی و معتبر، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در مراحل مختلف فعالیت‌های معدنی را با ارائه نتایج قابل استناد، کاهش می‌دهد.

او با اشاره به تاثیر آنالیز‌ها بیان کرد: اهمیت انجام آنالیز‌های شیمیایی در پروژ‌های معدنی در جایی نمایان است که بدون تخمین و محاسبات اولیه معتبر پروژه آغاز شده و نتیجه حاصله با نتیجه مورد انتظار از نظر ارزش تفاوت داشته و کمتر از حد انتظار باشد که در این صورت پروژه به رکود رفته و ممکن است با شکست رو به رو شود.

دلیر افزود: ادامه و حیات اغلب فعالیت‌های معدنی نیازمند تولید ارزش افزوده است بنابراین به منظور جلوگیری شکست پروژه، باید در تخمین عیار ماده معدنی و ارزش استخراج و بهره‌برداری آن نسبت به میانگین جهانی آن ماده مطالعات دقیق صورت بگیرد که این مطالعات بر مبنای انجام آنالیز‌های دقیق و معتبر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت کانساران بینالود با اشاره به چالش‌هایی که با آن‌ها رو به رو هستند، گفت: تامین قطعات مصرفی و تامین مواد اولیه مورد نیاز برای انجام آنالیز‌ها از مهمترین چالش‌های پیش روی شرکت است که امید است با ورود مراجع ذی‌صلاح و حمایت‌های لازم و با تکیه بر دانش داخلی و تجربه عملی حاصل شده این معضلات به حداقل ممکن برسد.

http://linkpost.ir/zDWw6
 
نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک