اجرای پایش معادن سیستان و بلوچستان در دستور کار سازمان زمین شناسی

اجرای پایش معادن سیستان و بلوچستان در دستور کار سازمان زمین شناسی

تاریخ 1399/04/25 تعداد بازدید 1704
کپی آدرس این مطلب
اجرای پایش معادن سیستان و بلوچستان در دستور کار سازمان زمین شناسی

رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با اشاره به امضای تفاهم نامه سه جانبه گفت: بر این اساس، نسبت به شناسایی و پی جویی معادن سیستان و بلوچستان اقدام خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، به دنبال سفر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونانش به استان سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه سه جانبه ای به امضای علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، وجیه الله جعفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان به امضا رسید.


دکتر علیرضا شهیدی رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: در حاشیه سفر سرپرست وزارت صمت به استان سیستان و بلوچستان تفاهم نامه ۳ جانبه میان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در هفته پنجم پویش ملی "تولید، تداوم امید" به امضا رسیده است.

شهیدی افزود: همکاری و تشریک مساعی در تهیه اطلاعات پایه زمین شناسی و انجام مراحل شناسایی، پی جویی و اکتشاف عمومی در محدوده های واقع در استان سیستان و بلوچستان متعلق به سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و پهنه های موجود در این استان بر پایه اطلاعات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به عنوان موضوع اصلی این تفاهم نامه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان زمین شناسی، وی خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه دو ساله است و بر اساس آن کارهای اکتشافی که در اختیار سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی بوده در اختیار شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران قرار می گیرد تا اکتشافات تفصیلی و موضوعی در آن انجام شود.

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک