تبریک روز معدن و آغاز هفته ی معدن از زبان مدیرعامل محترم شرکت کانساران بینالود

تبریک روز معدن و آغاز هفته ی معدن از زبان مدیرعامل محترم شرکت کانساران بینالود

تاریخ 1400/03/01 تعداد بازدید 2136
کپی آدرس این مطلب
تبریک روز معدن و آغاز هفته ی معدن از زبان مدیرعامل محترم شرکت کانساران بینالود

 نام گذاری روز اول خرداد به روز معدن و آغاز هفته‌ی معدن فرصتی است تا ضمن تبریک به این جامعه‌ی محترم، جایگاه ویژه‌ی این قشر کوشا را ارج نهاد.

بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران جامعه معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر این صنعت است که در پرتو مسئولیت پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص بدست آمده است و اینک مجموعه معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی نظیر به گونه ای تحسین برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده است. البته هنوز با جایگاه واقعی خود فاصله دارد چرا که بخش معدن و صنایع معدنی نیازمند فناوری‌های خاص هستند و باید از فناوری‌های روز در این بخش بهره‌مند شد.

ورود مباحث علمی پیشرفته و نوین در مطالعات معدنی، نمونه برداری‌های اولیه منطبق بر استانداردهای معتبر و به دنبال آن امکان سنجی‌های اولیه میزان هدر رفت سرمایه را به حداقل رسانده و با بهره گیری از ابزار های بهره برداری مدرن میزان بهره‌وری و تولید ارزش افزوده را به بالاترین سطح نزدیک مینماید. در این بین لزوم انجام آنالیزهای معدنی با دستگاه‌های مدرن، به روز و منطبق بر استانداردهای روز دنیا و ارائه نتایج با دقت و صحت بالا در مبحث امکان سنجی‌های اولیه و همچنین پایش قدم به قدم خط بهره‌برداری معدن به شدت احساس نیاز می‌شود.

ضمن تبریک  این روز خدمت  تمامی فعلان عرصه معدن امیدواریم با ارتقاء سطح دانش و فناوری در این بخش شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روز افزون این صنعت در ایران باشیم.

                                                                                                                                                                                                    مدیرعامل

                                                                                                                                                                                                    علی دلیر

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک