گام بلند کوماتسو برای برقی کردن ماشین آلات معدنی

گام بلند کوماتسو برای برقی کردن ماشین آلات معدنی

تاریخ 1400/08/12 تعداد بازدید 2914
کپی آدرس این مطلب
گام بلند کوماتسو برای برقی کردن ماشین آلات معدنی

فرآیند تغییر شکل معدن ها به مناطقی تمام الکتریکی چند سالی می شود که در حال انجام است و این موضوع با سرعت بالاتری این روزها دنبال می شود . شرکت های پیشرو از جمله کوماتسو در این زمینه فعالیت های خود را چند سالی می شود که شروع کرده اند و قصد دارند طی سال های آینده آن را افزایش دهند.

فرآیند تغییر شکل معدن ها به مناطقی تمام الکتریکی چند سالی می شود که در حال انجام است و این موضوع با سرعت بالاتری این روزها دنبال می شود . شرکت های پیشرو از جمله کوماتسو در این زمینه فعالیت های خود را چند سالی می شود که شروع کرده اند و قصد دارند طی سال های آینده آن را افزایش دهند.
به تازگی و برای برداشتن گامی دیگر به سمت الکتریکی کردن فرایندهای معدنی، کوماتسو قرارداد همکاری با  شرکت پروتررا، تولید کننده فناوری برق رسانی وسایل نقلیه، برای برقی کردن ماشین‌های استخراج زیرزمینی نسل بعدی منعقد کرده است.
طرفین اعلام کردند که شرکت پروتررا فناوری سیستم باتری سری H خود را به کوماتسو برای توسعه LHD های الکتریکی با باتری، مته ها و پیچ ها برای استخراج سنگ سخت زیرزمینی عرضه خواهد کرد. به دنبال آن، کوماتسو قصد دارد از سیستم‌های باتری با کارایی بالا این شرکت برای توسعه ماشین‌های نمونه اولیه در سال جاری قبل از آغاز تولید تجاری مورد انتظار در سال 2022 استفاده کند.
گرت جویس، رئیس شرکت پروتررا، گفت که این شرکت برای ورود به بازار تجهیزات معدن و ایجاد روابط خود با کوماتسو اشتیاق داشته و قصد دارد محصولات جدیدی را نیز تنها برای این شرکت ایجاد نماید. او گفت که تغییر به فناوری باتری- الکتریکی به معنای کمک به حفاظت از هوای پاک معادن زیرزمینی و در عین حال ارائه "راه حل فناوری با کارایی بالا" برای بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان است.
جاش واگنر، معاون معدن سنگ در کوماتسو، گفت که استفاده از فناوری باتری شرکت پروتررا این شرکت را قادر می سازد تا "راه حل های پایدار فزاینده ای" را به مشتریان ارائه دهد. این قرارداد دومین همکاری بین پروتررا و کوماتسو است. این دو شرکت قبلاً توافقی را اعلام کردند که پروتررا سیستم‌های باتری پیشرو در صنعت خود را برای پشتیبانی از کوماتسو در برق‌سازی اولین بیل‌های هیدرولیک متوسط خود تامین می‌کند.
کوماتسو برای سال‌ها به پیشبرد فناوری هایی برای کاهش اثرات زیست‌محیطی از طریق توسعه محصول کمک کرده است، از طریق ابتکاراتی مانند بیل‌های هیدرولیک هیبریدی خود که در سال 2008 شروع به کار کرد، که اولین تجهیزات ساخت و ساز هیبریدی در جهان را در بازار نشان داد. امسال، کوماتسو همچنین اتحاد جدید گازهای گلخانه ای (GHG) خود را با مشتریان در میان گذاشت تا آن ها فعالانه در برنامه ریزی محصول، توسعه، آزمایش و استقرار نسل بعدی تجهیزات و زیرساخت های معدنی با انتشار صفر همکاری کنند. هدف اولیه این اتحاد، پیشبرد مفهوم کامیون کوماتسو به عنوان یک وسیله نقلیه باربری است که می تواند با منابع انرژی مختلف از جمله برق دیزلی، برقی، واگن برقی (سیمی)، نیروی باتری و حتی سلول های سوختی هیدروژنی کار کند.
کوماتسو در مورد قرار داد جدید خود می‌گوید که سیستم‌های باتری پروتررا از فناوری پیشرو در صنعت و طراحی قابل تنظیم برای استفاده در انواع وسایل نقلیه بهره مند است. بهترین سیستم های باتری در کلاس پروتررا در بیش از 20 میلیون مایل خدماتی که توسط وسایل نقلیه ترانزیت پروتررا پیش از این استفاده شده و توسط سازندگان خودروهای تجاری در کلاس جهانی برای تامین انرژی خودروهای سنگین از جمله تجهیزات ساختمانی انتخاب شده ، ثابت شده است.
سیستم‌های باتری پروتررا  یک برنامه کاربردی برجسته برای تنظیمات معدنکاری محدود و زیرزمینی ارائه می‌کنند که در آن ایمنی و دوام از اهمیت بالایی برخوردار است، در حالی که به کاهش آلودگی هوا و صدا از طریق فناوری باتری- الکتریکی کمک می‌کند. پروتررا  از آزمایش‌های دقیق استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که بسته‌های باتری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در شرایط سخت مقاوم باشند و آخرین استانداردهای ایمنی عملکردی را برآورده یا فراتر از آن داشته باشند. سیستم‌های باتری پروتررا  دارای تهویه حرارتی مایع، سنسورهای نظارتی در سراسر بسته باتری، و همچنین ویژگی‌های محافظ فعال و غیرفعال مانند مقاومت در برابر انتشار غیرفعال برای جداسازی سلول‌های باتری در موارد نادر یک رویداد حرارتی هستند.

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک