برگزاری نشست های تخصصی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

برگزاری نشست های تخصصی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

تاریخ 1400/08/08 تعداد بازدید 2281
کپی آدرس این مطلب
برگزاری نشست های تخصصی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

نشست های تخصصی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار می شود.

نشست های تخصصی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار می شود.

علی اصغر جوکاریان با بیان این مطلب گفت: سازمان پدافند غیرعامل یک سازمان حاکمیتی است که با تدابیر عالمانه رهبر فرزانه با هدف کاهش آسیب پذیری ها و تداوم فعالیت های ضروری و افزایش تاب آوری کشور تشکیل شده است.

وی در ادامه‌ افزود: سازمان پدافند غیرعامل وظیفه سیاست گذاری و مدیریت برنامه ریزی موضوع پدافند غیرعامل و دفاع غیرنظامی از طریق فرهنگ سازی، آموزش عمومی و تخصصی، طبقه بندی مراکز، شناسایی آسیب ها و تهدیدها، تسهیل و مدیریت بحران و مصون سازی کشور در برابر انواع تهدیدات در چهارچوب فرمان مقام معظم رهبری و قوانین مربوطه را عهده دار می باشد و ایمپاسکو نیز در این راستا تلاش دارد به برنامه های ابلاغی به درستی عمل نماید.

جوکاریان در ادامه با اشاره به فعالیت های کمیته پدافند غیرعامل ایمپاسکو گفت: توجه ویژه به آموزش تخصصی همکاران در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مجتمع های تابعه از مهم ترین برنامه‌ های این کمیته است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل ایمپاسکو خاطر نشان کرد: مجتمع های تابعه ایمپاسکو به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل به منظور افزایش سطح آگاهی های تخصصی همکاران،۵ نشست تخصصی با حضور اساتید مجرب تدارک دیده اند.

وی تصریح کرد: در مجتمع های تابعه ایمپاسکو برگزاری نشست های تخصصی به صورت مجازی و با حضور رئیس کمیته پدافند غیرعامل برنامه ریزی شده است.

جوکاریان برگزاری نشست روز اول با عنوان پدافند غیرعامل ایران پایدار را به میزبانی کمیته پدافند غیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به صورت مجازی با حضور سایر مجتمع های تابعه ایمپاسکو بیان کرد و افزود: روز دوم نشست تخصصی با عنوان پدافند زیستی، مدافع حریم سلامت به میزبانی مجتمع سرب و روی مهدی اّباد، روز سوم به میزبانی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با موضوع پدافند سایبری، حکمرانی در قلمرو ملی برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل ایمپاسکو همچنین از برگزاری نشست تخصصی با عنوان پدافند اقتصادی، صنعت پایدار و تولید ملی به میزبانی شرکت گسترش معادن و صنایع زرشوران خبر داد و گفت: پدافند شهری، شهر آماده و پایدار به عنوان موضوع آخرین نشست تخصصی به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل به میزبانی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی برگزار خواهد شد.

گفتنی است ۸ تا ۱۴ آبان ماه با عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

نظرات:

loader

از معدن تا صنعت، همراه شما هستیم

© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت کانساران بینالود می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک